MÜDÜR YARDIMCILARI KOORDİNASYON ŞEMASI
KOMİSYONLAR |
GÖREV ALANLAR |
Müdür Yrd. Öğr.Gör.Berrak Emir Yücel |
Müdür Yrd. Halis Işık |
Birim Kalite Komisyonu |
Prof.Dr. Ayşe Sezer
Öğr. Gör. İdil Yazan
Öğr. Gör. Ali Bedel Öğr. Gör. İlknur Gora |
* |
|
Eğitim Öğretim Komisyonu |
Bölüm Başkanları ASD Başkanları
Öğr. Gör. Oya Uçarcı Öğr. Gör. İdil Yazan
Antalya Devlet Senfoni Orkestrası Antalya Devlet Opera ve Balesi Antalya Büyükşehir Belediye Bandosu Konyaaltı Belediyesi Müzik Akademisi Antalya Şehir Tiyatroları
|
|
* |
Araştırma Geliştirme Komisyonu (AGEK) |
Prof. Dr. Nihan Yağışan Doç. Dr. Sonat Coşkuner Doç. Dr. Sevilay Gök Doç. Atahan Kaya Dr. Öğretim Üyesi Murat Çağlar Öğr. Gör. Volkan Kırımlıoğlu Öğr. Gör. Deniz Dincel Öğr. Gör. Deren Turan
|
|
* |
KOMİSYONLAR |
GÖREV ALANLAR |
Müdür Yrd. Öğr.Gör.Berrak Emir Yücel |
Müdür Yrd. Halis Işık |
Uluslararasılaşma Koordinatörlüğü
|
Prof. Dr. Hasan Arapgirlioğlu (Erasmus Birim Koordinatörü)
Doç. Dr. Sevilay Gök (Erasmus Birim Koordinatörü)
Doç. Dr. Birgül Yeşiloğlu Güler (Erasmus Birim Koordinatörü)
Doç. Atahan Kaya Öğr. Gör. Deren Turan Öğr.Gör. Oya Uçarcı
Yab.Uyruklu Öğr. Elemanları
|
|
* |
Toplumsal Destek Projeleri Koordinatörlüğü
|
Doç. Dr. Birgül Yeşiloğlu Güler
Öğr. Gör. Rauf Ulusoy
Öğr. Gör. Oya Uçarcı
Öğr. Gör. İlknur Gora
Öğr. Gör. Utku Özkanoğlu Öğr. Gör. Gökçe Göktepe
|
* |
|
Burs Komisyonu |
Prof. Eren Güllü Doç. Dr. Sevilay Gök Dr. Öğretim Üyesi Murat Çağlar
|
|
* |
KOMİSYONLAR |
GÖREV ALANLAR |
Müdür Yrd. Öğr.Gör.Berrak Emir Yücel |
Müdür Yrd. Halis Işık |
Mezun Takip Komisyonu
|
Öğr. Gör. Cansu Yılmaz Öğr. Gör. Gökçe Göktepe Öğr. Gör. Volkan Kırımlıoğlu Öğr. Gör. İlknur Gora Öğr. Gör. Utku Özkanoğlu
|
|
* |
Tanıtım ve Medya Koordinatörlüğü
|
Doç. Dr. Sonat Coşkuner Öğr. Gör. Cansu Yılmaz Öğr. Gör. Ali Bedel Öğr. Gör. Deniz Dincel
|
* |
|
GÖREV VE SORUMLULUKLAR
EĞİTİM-ÖĞRETİM KOMİSYONU
|
GÖREV VE SORUMLULUKLAR Eğitim-Öğretim Komisyonunun görevi genel olarak; ilgili Mevzuat çerçevesinde, Konservatuvar öğrencilerinin eğitim-öğretim konularındaki iş ve işlemlerinin mevcut kaynakların etkili ve verimli bir şekilde kullanılarak yapılmasıdır. Eğitim-Öğretim Komisyonu, Konservatuvarın ilgili komisyonları ile koordinasyon ve iş birliği çerçevesinde çalışır. Eğitim öğretim konusundaki değişimden ve iyileştirmelerden müdüre karşı sorumludur.
|
· Konservatuvar öğrencilerinin eğitim-öğretim konularındaki iş ve işlemlerini yapmak · Konservatuvardaki bölümlerin eğitsel hedeflerini ve çıktılarını gerçekleştirmesi ve en iyi düzeye çıkarılması konusunda gereken faaliyetleri planlamak ve yapmak · Ders içeriklerindeki eksiklikleri, tekrarları izlemek ve azaltılmaları konusunda önerilerde bulunmak · Bölümlerde ölçme ve değerlendirme sisteminin nesnel ve homojen bir biçimde uygulanmasını sağlayacak mekanizmaların oluşturulması konusunda çalışmalar yapmak · Konservatuvarın bölümlerinin AKTS/ECTS Koordinatörlüğünü yapmak · Eğitim-öğretimin ve programların güncellenmesi ile akreditasyon sürecinin başlatılması konularında süreçleri belirlemek · Mazeret sınavlarına girecek öğrencilerin durumlarını görüşerek Müdürlüğe rapor etmek · Yatay Geçiş yapacak öğrencilerin tespitini yapmak ve Konservatuvar Yönetim Kurulunda görüşülmek üzere karar almak · Yatay/Dikey Geçiş ile gelen öğrencilerin intibak ve muafiyet işlemlerini yapmak · Af kapsamında gelen öğrencilerin ders eşleştirmelerini, sınıf intibaklarını ve ders muafiyetlerini yapmak · Eğitim-Öğretim Komisyonunda alınan kararları Müdürlük Makamına bildirmek
|
BİRİM KALİTE KOMİSYONU |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR
Birim Kalite Komisyonunun görevi genel olarak; üniversitenin stratejik planı ve hedefleri doğrultusunda Konservatuvarın eğitim öğretim ve araştırma faaliyetleri ile idari hizmetlerinin değerlendirilmesi ve kalitesinin geliştirilmesi ile ilgili olarak çalışmalar yapmaktır.
|
· Konservatuvarın iç ve dış kalite güvence sistemini kurmak · Kalite göstergelerini belirlemek ve bu kapsamda gerçekleştirilecek çalışmaları kalite komisyonu tarafından belirlenen usül ve esaslar doğrultusunda yürütmek · Bu çalışmaları ve toplantı tutanaklarını içeren raporu belirlenen takvime uygun olarak müdürlüğe sunmak
|
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME KOMİSYONU (AGEK) |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR Öğretim elemanlarını ve öğrencileri bilimsel ve sanatsal çalışmalarda etkin yöntemlerle motive ederek, uluslararası düzeyde ön plana çıkabilen akademik eserler vermeleri için gerekli desteği sağlamak. AGEK, Konservatuvarın ilgili komisyonları ile koordinasyon ve iş birliği çerçevesinde çalışır. Araştırma ve Geliştirme Konularındaki değişimden ve iyileştirmelerden müdüre karşı sorumludur.
|
· Öğretim elemanlarını ve öğrencileri bilimsel ve sanatsal çalışmalarda etkin yöntemlerle motive etmek · Bilimsel ve sanatsal araştırmaların kapsam alanını genişletmek amacıyla, çalışmaların sadece ulusal değil, uluslararası alanda da yapılabilmesi için gerekli tüm desteklerin sağlanması ve farklı disiplinlerde ekipler oluşturulmasına öncülük etmek · Konservatuvar öğretim elemanları ve öğrencilerinin ürettiği eser ve araştırmaların ulusal ve uluslararası düzeyde en iyi şekilde tanıtılmalarını sağlamak · Bölgesel ihtiyaçlara göre araştırma ve sanatsal projeler geliştirmek · Bilimsel ve sanatsal etkinlikler yoluyla Antalya, Akdeniz Bölgesi ve ülke kültürüne katkıda bulunmak
|
AKADEMİK TEŞVİK İNCELEME KOMİSYONU |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR Akademik Teşvik İnceleme Komisyonunun görevi genel olarak; Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği’nde belirtilen ilkelere uygun olarak öğretim elemanlarının akademik teşvik ödeneği başvurusuna ilişkin faaliyetlerinin uygunluğunu değerlendirmektir. Akademik Teşvik İnceleme Komisyonu müdüre karşı sorumludur. |
· Akademik Teşvik Ödeneği başvuru süreci ile ilgili Akdeniz Üniversitesi resmi web adresinde yayımlanan akademik teşvik ödeneği süreç takvimi doğrultusunda Öğretim Elemanlarına yapılacak işlemlerde danışmanlık yapmak · Başvuru sahibinin faaliyetlerinin incelemeye uygun olup olmadığına karar vermek · Söz konusu takvim doğrultusunda başvuru dosyalarının kabulünü sağlamak, başvurularını değerlendirmek ve kontrollerini yapmak · Gerekli görüldüğü hallerde faaliyetlerini kanıtlayan örnek ve belgelere ek açıklama, bilgi ve belge talep etmek · Akademik Teşvik Ödeneğinden faydalanmak üzere komisyona yapılan tüm başvurulara ait belgelerin, ilgili Yönetmeliğe uygunluğunun denetimi ve ilgili teşvik puan verilerinin web adresimizde yer alan ‘’Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Ön Değerlendirme Tablosuna işlemek · Başvuruların değerlendirilmesi sonucunda reddedilen ya da puanı değişen başvurulara yönelik olarak rapor düzenlemek · Başvuruların değerlendirilmesi sonucunda başvurusu reddedilen ya da puanında herhangi bir değişiklik yapılan araştırmacılar var ise, yapılan değişikliğin gerekçesini ‘’Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Gerekçeli Raporu’’ na işlemek · Komisyon başkanı ve üyeler tarafından belgelerin tümünü ‘’Birim Akademik Teşvik Başvuru İnceleme Komisyonu Karar Tutanağı’’ ile birlikte, Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna gönderilmek üzere Konservatuvar Müdürlüğüne göndermek |
ULUSLARARASILAŞMA KOORDİNATÖRLÜĞÜ |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR Uluslararasılaşma Koordinatörlüğünün görevi genel olarak; Rektörlük Uluslararası İlişkiler Ofisi tarafından hazırlanan takvim doğrultusunda yapılan çalışmaları ve alınan kararları Konservatuvar yönetimi, öğretim elemanları ve gerektiğinde diğer ilgili paydaşlarla (öğrenciler, birim dışı öğretim elemanları ve idari personel gibi) paylaşır. Uluslararasılaşma Komisyonu, Konservatuvarın ilgili komisyonları ile koordinasyon ve iş birliği çerçevesinde çalışır. Uluslararası ilişkiler konusundaki değişimden ve iyileştirmelerden müdüre karşı sorumludur.
|
· Konservatuvarın ulusal ve uluslararası tanıtımı ve ilişkileri (Mevlana, Erasmus, Free Mover, Farabi vb) ile ilgili faaliyetleri koordine etmek · Konservatuvarın ulusal/uluslararası ilişkiler sürecinde nasıl bir konum alacağını belirler, yeni gelişmeleri saptar ve yön belirlemek · Öğrenci ve Öğretim Elemanlarının yönetmelik çerçevesinde Erasmus / Mevlana / Farabi / Free Mover kapsamındaki değişim süreçlerinin işleyişini sağlamak · İkili anlaşmalar konusunda çalışmalar yürütmek · Konservatuvarın ilgili Komisyonları ile koordinasyon ve iş birliği çerçevesinde çalışmak
|
TOPLUMSAL DESTEK PROJELERİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ (TDPK) |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR Toplumsal Destek Projeleri Koordinatörlüğünün görevi genel olarak; öğrencilerin üniversite eğitimlerinin yanı sıra, topluma karşı sorumluluklarını fark etmelerini, anlamalarını ve yerine getirmelerine yönelik projeler üretmek ve gerçekleştirmektir. TDPK, Program Ders Kataloglarında yer alan “Gönüllülük Çalışmaları” dersi kapsamındaki proje önerilerini dersin öğretim elemanı ile birlikte hazırlamak ve yürütülmesini sağlamak üzere Konservatuvarın ilgili komisyonları ile koordinasyon ve iş birliği çerçevesinde çalışır. Toplumsal Destek/ Sorumluluk Projelerinin geliştirilmesi ve yürütülmesi konusunda müdürlüğe karşı sorumludur.
|
· Öğrencilerin hem kişisel gelişimlerini desteklemelerine hem de yaşadığı toplumun sorunlarına duyarlı ve çözüm üretebilen bireyler olarak yetişmelerine yönelik çalışma alanlarını belirlemek · Proje guruplarının oluşturulması ile proje sürelerinin ihtiyaçların belirlenmesinde öğrenciler, öğretim elemanları ve dış paydaşların koordinasyonunu sağlamak · Gönüllülük Çalışmaları ve/veya Toplumsal Destek Projeleri dersi kapsamında ya da gönüllülük esasına göre bağımsız olarak oluşturulmuş proje önerilerini Konservatuvar Yönetim Kuruluna sunmak · Onaylanan projelerin, “toplumsal duyarlılık”, “takım ruhu” ve “sorumluluk bilinci” ile sistematik olarak yürütülmesini sağlamak
|
BURS KOMİSYONU |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR Burs Komisyonunun görevi genel olarak; üniversite Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı’nın duyuruları doğrultusunda, burs verecek kurumlarla birlikte eşgüdümlü çalışmak ve alınan kararların ilgili mevzuat çerçevesinde işleme konulmasını sağlamaktır. Burs Komisyonu, Konservatuvarın ilgili komisyonları ile koordinasyon ve iş birliği çerçevesinde çalışır, müdüre karşı sorumludur.
|
· Üniversitenin sağladığı ve Üniversiteye bildirilen burs kontenjanları (KYK, TEV, Üniversite, Yemek Bursu, Kısmi zamanlı öğrenci çalıştırılması vb.) doğrultusunda öğrencilerin burs başvurularının değerlendirilmesi, burs almaya aday öğrencilerin belirlenmesi ve burs sonuçlarının ilan edilmesini sağlamak · Burs işlemleri ile ilgili gelen tüm yazışmaların takibini sağlamak · Burs verecek kurumların duyurularını koordine etmek · Rektörlük tarafından tahsis edilen burs kontenjanlarına uygun olarak burs mülakatlarını yapmak · Türk Eğitim Vakfı bursları için burs mülakatlarını koordine etmek ve burs mülakatlarına katılım sağlamak · Yaptığı çalışmaları, önerileri, istek ve ihtiyaçları Konservatuvar Müdürlük Makamına bildirmek
|
MEZUN TAKİP KOMİSYONU |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR
Mezun Takip Komisyonunun görevi genel olarak; ilgili mevzuat çerçevesinde, Konservatuvardan mezun olan öğrencilerin kurumla iletişim bağının devamlılığını sağlamak ve mezun öğrencilerin çalışma alanları ile ilgili gerekli tespit ve çalışmaları yürütmektir. Mezun Takip Komisyonu, Konservatuvarın ilgili komisyonları ile koordinasyon ve iş birliği çerçevesinde çalışır, müdüre karşı sorumludur.
|
· Mezun öğrenci bilgi formunu geliştirmek ve gerekli durumlarda güncellemek, · Konservatuvar mezunlarının Akdeniz Üniversitesi Mezun Bilgi Sistemine katılımlarını sağlamak · Konservatuvar mezun veri havuzu oluşturmak için dördüncü sınıf öğrencilerinin Mezun Adayı Bilgi Formu’nu doldurmalarını sağlamak · “Mezun Takip Anketi” aracılığıyla mezunların istihdam durumlarını ve kariyer gelişimlerini takip etmek · Gerekli durumlarda Mezun Takip Anketi’ni güncellemek · Mezunlar ve öğrenciler arasındaki bağlılık ve dayanışmayı geliştirmek için yılda en az bir kez “Mezun Öğrenci Buluşması” etkinliği (söyleşi, konferans, sempozyum vb) düzenlemek · Takip ve Değerlendirme amacı ile sosyal medya hesapları açmak, takibini sağlamak · Konservatuvar bünyesinde düzenlenen kurs, konferans, dinleti, panel, resital, temsil gibi eğitim faaliyetleri konusunda mezunların mesleki becerilerini arttırmak ve geliştirmek amacıyla mezunları düzenlenen etkinlikler hakkında bilgilendirmek · Mezun Takip Komisyonunda alınan kararları Müdürlük Makamına bildirmek
|
TANITIM VE MEDYA KOMİSYONU |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR Tanıtım Komisyonu’nun görevi genel olarak; Konservatuvarın “Tanıtım ve Medya” faaliyetlerini etkili bir şekilde yürütmek; paydaşlarla etkili iletişim ve işbirliği konusunda stratejiler geliştirmektir. Tanıtım ve Medya Komisyonu, Konservatuvarın ilgili komisyonları ile koordinasyon ve iş birliği çerçevesinde çalışır, müdüre karşı sorumludur.
|
· Konservatuvarın Tanıtım faaliyetlerini geliştirmek üzere stratejiler geliştirmek, etkili bir şekilde yürütmek, · Tanıtım Komisyonunda alınan kararları ilgili Bölüm Başkanlığına ve Müdürlük Makamına bildirmek · Konservatuvarın Sosyal Medya Hesaplarında gerekli paylaşımların yapılmasını sağlamak, · Konservatuvarın web sayfasındaki değişiklik ve eklemeler ile ilgili birimlerden gelen duyuruların yapılmasını sağlamak · Konservatuvar tanıtım günlerinin organizasyonlarını yapmak · Tanıtım günleri için gerekli malzeme, doküman, kitapçık, broşürlerin hazırlanması ve basımının yapılmasını sağlamak · Konservatuvarın sanatsal, bilimsel ve sosyal içerikli Seminer, Konferans ve Toplantı gibi organizasyonlarında ilgili bölümler ve komisyonlar ile eşgüdümlü olarak çalışmak
|
Son güncelleme : 6.04.2023 10:43:56